Učitavanje...
Košarica Naplata
Ukupno:

Način plaćanja

  • Karticama Maestro, MasterCard, Visa, Visa Electron.
  • Pouzećem u gotovini dostavljaču prilikom preuzimanja proizvoda
  • Izravni bankovni prijenos (Virman)

Dostava

Ukoliko je iznos vaše narudžbe veći od 600,00 kn, dostava je besplatna. Za narudžbe ukupne vrijednosti ispod 600,00 kn trošak dostave iznosi 55,00 kn. Navedeni iznos je jedinstven za sve adrese unutar Republike Hrvatske.

Sve proizvode koje ste naručili do 12:00 sati u pravilu otpremamo istog dana, a vrijeme dostave je od jednog do tri radna dana.

Robu dostavljamo kurirskom službom ili vlastitim prijevozom izravno na sve adrese unutar Republike Hrvatske. Kako bi se izbjegle situacije u kojima dostavljač ne bude dočekan od ukućana, umoljavamo Vas da obavezno osigurate prisutnost pri uručenju pošiljke ili pri naručivanju ostavite komentar o željenom vremenu dostave.

Osobno preuzimanje

Kupljenu robu je moguće osobno preuzeti na adresi Folnegovićeva 10, 10 000 Zagreb, putem uluge Pametni Sandučić.

Svi artikli naručeni putem osobnog preuzimanja u vremenu između 9.00 i 14.00 sati (Pon.- Pet.) bit će raspoloživi za prikup unutar sat vremena od zaprimanja narudžbe.

Sve narudžbe upućene nakon 14.00 sati biti će postavljene u pametni sandučić sljedeći radni dan do 10.00 sati.

Točno vrijeme raspoloživosti narudžbe kupac prima putem SMS poruke te prilikom preuzimanja prati upute za korištenje koje su istaknute na sandučiću.

Rok za prikup narudžbe u sandučiću iznosi 24 sata (radnim danom) od kada je narudžba postavljena u sandučić. Nakon toga, nepreuzeta narudžba vraća se u skladište te se dogovara novo preuzimanje.

Povrat

Kupac prava na povrat robe i reklamacije ostvaruje u skladu s odredbama Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine, br. 41/2014).

Kupac proizvode pregledava prilikom preuzimanja dostave kada ima pravo uložiti prigovor na vidljive nedostatke dostavljene robe, poglavito na količinu isporučene robe, dok za nedostatke koji se nisu mogli otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja proizvoda, kupac je dužan o takvom nedostatku obavijestiti prodavatelja bez odgađanja.

Ukoliko Kupac prilikom prvog korištenja proizvoda ustanovi da je proizvod koji mu je isporučen neispravan, upućuje se da pošalje reklamaciju s navođenjem broja narudžbe ili korisničkog imena te opisa reklamacije na e-mail eprodaja@finestvari.hr.hr.